خط سوم

آن خط سوم منم

خط سوم

آن خط سوم منم

گفتند: ما را تفسیر قرآن بساز. گفتم: تفسیر ما چنان است که می‌دانید. نی از محمد! و نی از خدا! این «من» نیز منکر می‌شود مرا. می‌گویمش: چون منکری، رها کن، برو. ما را چه صداع (دردسر) می‌دهی؟ می‌گوید: نی. نروم! سخن من فهم نمی‌کند. چنان که آن خطاط سه گونه خط نوشتی: یکی او خواندی، لا غیر ... یکی را هم او خواندی هم غیر او ... یکی نه او خواندی نه غیر او. آن خط سوم منم که سخن گویم. نه من دانم، نه غیر من

طبقه بندی موضوعی

گوشت گاو و مرغ، انواع سوسیس و کالباس، نوشابه های گازدار، رب گوجه فرنگی کارخانه ای، کشک مایع کارخانه ای، سرکه های کارخانه ای، آب لیموی کارخانه ای، انواع لبنیات پاستوریزه، انواع پفک، انواع شکلاتها، انواع روغنهای موجود در بازار (مایع و جامد)، آدامس، سس مایونز، بستنی های صنعتی، انواع نان فانتزی، موز، خیار(1) ، کیوی، هر نوع مواد غذایی کنسرو شده، چای، پیتزا، قند و شکر، شیرینی های قنادی، کره، مرغ و تخم مرغ ماشینی، هرگونه نوشیدنی اسانس دار و آب کلردار یا فلورایدی.
استفاده از موارد ذیل ممنوع می باشد:
خمیر دندان، قلیان میوه ای و ظروف آلومینیومی، پلوپز، زودپز و تفلون.

خوردن هم زمان موارد ذیل ممنوع می باشد:
گوشت با ماست، ترشی با ماست، شیر با میوه و مواد غذایی خام با پخته.

تذکر :
با توجه به مورد فوق الذکر
- خوردن ماست در کنار هرگونه غذای دارای گوشت قرمز یا سفید ممنوع می باشد.
- شیر را با خرما و عسل می توانید میل کنید. ولی خوردن شیر با هر نوع میوه دیگری مانند موز (شیر موز) باعث فاسد شدن شیر و هلاکت معده می گردد. شیر کاکائو نیز مضر می باشد.
- کاهو و سالاد را همراه با غذا و حتی در فاصله کوتاه قبل و بعد از آن نباید خورد.
- به همراه غذا می توانید ماست (در صورتیکه غذا گوشتی نباشد)، سبزی خوردن تازه، پیاز، زیتون و ترشی میل نمایید.
- خوردن هم زمان چند نوع غذا ممنوع می باشد.
- خوردن ماست در کنار ترشی ممنوع می باشد. بنابراین حتی درست کردن سس که در آن ماست و آبلیمو با هم مخلوط می گردند، نیز مضر می باشد.


(1)- خیار اگر رسیده باشد می توانید بخورید. خیار رسیده باید به اندازه یک سوم خربزه بزرگ شود و بعد خورده شود در غیر این صورت خوردن خیار به صورت کال مانند خوردن هر میوه کال باعث سوء هاضمه و بزدلی می شود و ترسویی می آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی