خط سوم

آن خط سوم منم

خط سوم

آن خط سوم منم

گفتند: ما را تفسیر قرآن بساز. گفتم: تفسیر ما چنان است که می‌دانید. نی از محمد! و نی از خدا! این «من» نیز منکر می‌شود مرا. می‌گویمش: چون منکری، رها کن، برو. ما را چه صداع (دردسر) می‌دهی؟ می‌گوید: نی. نروم! سخن من فهم نمی‌کند. چنان که آن خطاط سه گونه خط نوشتی: یکی او خواندی، لا غیر ... یکی را هم او خواندی هم غیر او ... یکی نه او خواندی نه غیر او. آن خط سوم منم که سخن گویم. نه من دانم، نه غیر من

طبقه بندی موضوعی

این عارضه از سردی است:

الف) پانرده گرم مغز بلوط و ده گرم کندر را نرم ساییده با کمی روغن زیتون خمیر کرده به اندازه یک قرص کنید. دور از گرد و غبار نگه داری شود. بعد از ناهار و شام یک عدد میل شود.
ب) دمای محلی که کوک خود را می خوابانید را در طول شب در نظر داشته باشید گاهی کودکان با کم شدن دما و احساس سرما دچار این مشکل می شوند. نداشتن بستری نرم و راحت در درمان این مشکل نقش مهمی دارد پس باید از تشکی ناهموار و سفت استفاده کرد در این مورد اجبارآ بیدار می شود تا خودش را تخلیه کند .
ج) هرشب با روغن سیاهدانه زیرشکم، کمر و پاها را ماساژ دهید

د) کاهش جدی غذاهای سرد مخصوصا شبانگاه مثل لبنیات، چای، عدس، گوشت گاو، بادمجان، ماهی، سوسیس و کالباس.

ه) خرما روزی ۳ عدد. انجیر شبی ۷ عدد. مویز روزی ۲۱ عدد میل شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی