خط سوم

آن خط سوم منم

خط سوم

آن خط سوم منم

گفتند: ما را تفسیر قرآن بساز. گفتم: تفسیر ما چنان است که می‌دانید. نی از محمد! و نی از خدا! این «من» نیز منکر می‌شود مرا. می‌گویمش: چون منکری، رها کن، برو. ما را چه صداع (دردسر) می‌دهی؟ می‌گوید: نی. نروم! سخن من فهم نمی‌کند. چنان که آن خطاط سه گونه خط نوشتی: یکی او خواندی، لا غیر ... یکی را هم او خواندی هم غیر او ... یکی نه او خواندی نه غیر او. آن خط سوم منم که سخن گویم. نه من دانم، نه غیر من

طبقه بندی موضوعی

تعداد ۳۰ حبه سیر را با شش عدد لیمو ترش تازه همراه با پوست در مخلوط کن ریخته و خمیر کنید، سپس آن را همراه با یک لیتر آب با شعله کم به جوش رسانده و خاموش نمایید تا سرد شود، ترکیب حاصله را صاف نموده و بهتر است در یخچال نگه داری شود.
میزان و دوره مصرف:
از داروی تهیه شده به شرح فوق، به مدت ۴۰ روز ناشتا به میزان یک استکان میل نمایید.
تذکر:
- مصرف دارو را در یک دوره چهل روزه به صورت کامل ادامه دهید.
- تکرار دوره انجام این نسخه، سالی یکبار می باشد ولی تکرار آن هر ۶ ماه یکبار ارجح است.
- حتماً لیمو ترش باید تازه باشد و به همراه پوست و محتویات آن، بعد از آنکه با چاقو برش زده اید، درون مخلوط کن بریزید.
- لیمو ترش هایی که به شکل بیضی و بزرگ تر از لیمو ترش های معمول در بازار عرضه می شوند برای این نسخه مورد تایید نمی باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی